OFA START UP ANGELS – Ediția I, prima competiție de pitching din România, adresată femeilor antreprenor, s-a încheiat. Marea Finală a culminat cu premierea a trei afaceri de top, iar juriul a acordat, în plus, și un ”premiu special pentru originalitate și inovare”.
Au fost patru luni intense, în care echipa organizatorică a competiției OFA START UP ANGELS a analizat 135 de dosare de afaceri, dintre care 56 de afaceri au îndeplinit toate condițiile pentru a fi validate și a intra în concursurile regionale. Este vorba de 56 de afaceri start-up, cu un mare potențial de creștere și dezvoltare armonioasă. Dintre acestea, doar 10 afaceri s-au calificat după semifinalele regionale și au intrat în Marea Finală, trecând prin exigența votului juriului, dar și al publicului.
Finala nu a fost lipsită de tensiune și emoții, ceea ce s-a resimțit dincolo de granițele on-line-ului. De departe, juriul a avut o misiune foarte grea, aproape ingrată: aceea de a discerne și a vota doar trei câștigătoare. Și cum votul juriului a fost foarte strâns, varianta finală s-a impus de la sine: a fost desemnată cea de-a patra câștigătoare, aceea care a primit din partea juriului un ”premiu special pentru originalitate și inovare”.
”Am simțit un salt emoțional puternic, de la resemnare la extaz. M-a bucurat deplin ideea că misiunea noastră a găsit ecou în juriu și speranța că suntem mult mai mulți care ne dorim sănătate emoțională pentru noi și copiii noștri. Marele premiu va ajunge în producția de jurnale de dezvoltare emoțională pentru copii de toate vârstele și în psiho-educarea publicului privind nevoia, deci în marketing”, a declarat Georgiana Damian-Săvăstru, după aflarea votului.
”FabuloCity” este un program edutainment (education și entertainment) care îmbină educația (grădiniță și pre/after-school) cu distracția, iar ceea ce rezultă este un Oraș al Copiilor, condus de copii, sub îndrumarea mentorilor. Orașul Fabulos este un cadru în care copiii experimentează prin joacă, meseriile oamenilor mari.
”La FabuloCity, folosim jocul de rol ca metodă de bază în procesul didactic, pentru a îi ajuta pe studenții programelor noastre de grădiniță, afterschool sau activități de tip atelier să experimenteze noțiunile proaspăt descoperite din roluri active din viața reală”, explică antreprenorul Georgiana Damian-Săvăstru.
”O parte din mine s-a bucurat enorm: e partea optimistă, care-mi dă voie să fac ceea ce-mi place, să particip la astfel de concursuri, să văd întotdeauna jumătatea plină. Cealaltă latură a mea m-a atenționat că partea grea acum urmează, că așteptările de la mine, de la brandul Uni-Cat, sunt și mai mari, că nu am voie să greșesc, că trebuie să muncesc de două ori mai mult. Premiul câștigat va fi parte din bugetul necesar creării unei noi colecții dedicate tinerelor domnișoare. Va fi o colecție îndrăzneață, care răspunde nevoilor acestora”, a mărturisit Irina Dimintei.
”Uni-Cat”, afacerea plasată pe locul al II-lea, este un brand de articole vestimentare de nișă, care se adresează doamnelor cu forme generoase, a siluetelor plus-size.
”Uni-Cat nu își dorește să fie doar un alt brand de haine, între sutele de branduri, de același fel. Ne dorim să aducem un impact pozitiv în viața femeilor cu forme generoase și să le încurajăm să uite de standardele de frumusețe consacrate, pentru a-și forma un stil propriu, prin care să se facă remarcate și să simtă că au tot ce le trebuie, pentru a fi și, mai ales, a se simți frumoase”, spune antreprenorul Irina Dimintei.
La aflarea rezultatului votului, Veronica Simiciuc a mărturisit, cu emoție, că nu se aștepta să câștig.
”Am fost copleșită, dar și foarte bucuroasă, pentru că eforturile mele au dat roade, iar business-ul meu a fost înțeles și apreciat. Banii câștigați vor fi investiți în marketing, în promovarea produselor Aromaterre, pentru a avea o vizibilitate cât mai mare în perioada sărbătorilor de Crăciun”, a spus Veronica Simiciuc.
”Aromaterre”, afacerea plasată pe locul al III-lea, este dedicată produselor de îngrijire, realizate numai din ingrediente naturale, hipoalergenice: de la geluri de duș, crème și unt de corp, precum și produse pentru ten. Pentru realizarea acestor produse naturale, Veronica Simiciuc a investit inclusiv în culturile de plante aromatice, pentru a-și asigura cea mai bună materie primă.
Premiul special pentru originalitate și inovare – Georgiana Bularcă (Cluj-Napoca), cu afacerea Felicity Store
”Sunt încântată să știu că ideea afacerii mele este îndrăgită atât de mult, motiv pentru care s-a creat acest premiu special, pentru originalitate și inovație. Însuși titulatura premiului mă va ajuta să îmi fac ideea cunoscută, la nivel national”, a spus Georgiana Bularcă.
”Felicity Store” este o afacere create din dragostea pentru bijuterii și accesorii. Ideea inovativă a acestor bijuterii ține de tehnica original de prelucrare a rășinii, din care sunt fabricate aceste bijuterii unicat.
”Această tehnică are o funcționalitate aparte: se pot crea pelicule fine de rășină pe diferite suprafețe deschise, inclusiv a formelor de sârmă sau traforaj metalic. O funcționalitate unică în domeniul rășinilor. Cu gândul la zecile de fabrici închise din România și a forței de muncă a românilor de peste hotare, îndrăznim să credem că putem schimba ceva în acest sens. Ne dorim să fim noi schimbarea pe care vrem să o vedem și în alte industrii creative”, mărturisește Georgiana Bularcă.
Premiile oferite cu generozitate de sponsorii competiției au fost:
Locul I -premiu de 10.000 euro, oferit astfel:
5000 euro în Ron, plătibili la cursul BNR, din ziua competiției
5000 euro sub formă de servicii și produse, oferite de către sponsorii evenimentului:
TopLine:
Produse cosmetice în valoare de 300 Euro;
Servicii de consultanță în materie de: Beauty, Rutina de Îngrijire, Imagine de Business, Trend, Remodelare Corporală, Cursuri de Wellness;
Organizarea și Dezvoltarea Afacerii sau Comunicare în Beauty, în valoare totală de 700 Euro;
Consultanță de beauty, imagine de business, schimbare de look;
Voucher în valoare de 600 lei, la Institut Guinot România.
Strategic ADD – 5 sesiuni de coaching, în valoare de 400 euro.
Caticorn Digital -Servicii de Publicitate Online (Pay-Per-Click), în valoare de 950 euro, ce reprezintă comisionul afferent setării și administrării campaniilor PPC, timp de două luni, pentru o platformă de publicitate.
Provocative – O ședință de consultanță personalizată de imagine și vestimentație în business.
Pure Salon Corina Serea – Produse cosmetice HUBISLAB.
Alina Sluser – O ședință de consultanță pentru dezvoltarea afacerii.
Ruxandra Lăcătuș – profesoară de bune maniere: 2 cursuri în valoare de 500 euro – ”Reguli de etichetă și protocol în mediul de afaceri” și ”Arta de a lua masa cu eleganță”.
Chateau Vartely – un set de vin Inspiro.
Black Sheep Drinks – o sticlă de prosecco și o sticlă de vin.
Impact Assessment – Servicii de implementare GDPR pentru un an, în valoare de 2000 euro.
AVISSO: 6 luni de contabilitate gratuiă/audit financiar-contabil – servicii totale în valoare de 1500Euro.
A Quality Partners – traduceri autorizate pentru un an, în valoare de 500 euro.
AGEO Events – un loc gratuit la cursul Public Speaking și Branding Personal, în valoare de 200 Euro.
Novak Couture -Voucher în valoare de 600 lei;
Editura Polirom – Cărți de business și dezvoltare personală, în valoare de 200 lei.
Radon Expert- un pachet din partea Laboratorului Radon Expert Miercurea Ciuc în valoare de 1200 RON, care include un curs de informare tematică și o măsurătoare de radon.
Salon Evia Beauty – un voucher în valoare de 200lei, la salonul EVIA BEAUTY.
Locul II -premiul de 5.000 euro, oferit astfel:
– 2000 euro în Ron, plătibili la cursul BNR, din ziua competiției.
– 3000 euro, sub formă de servicii și produse, oferite de către sponsorii evenimentului:
TopLine
Produse cosmetice în valoare de 300 Euro;
Servicii de consultanță în materie de: Beauty, Rutina de Îngrijire, Imagine de Business, Trend, Remodelare Corporală, Cursuri de Wellness;
Organizare și Dezvoltarea Afacerii sau Comunicare în Beauty, în valoare totală de 700 Euro;
Consultanță de beauty, imagine de business, schimbare de look
Voucher în valoare de 600 lei, la Institut Guinot România.
Provocative – O ședință de consultanță personalizată de imagine și vestimentație în business.
Pure Salon – Produse cosmetice HUBISLAB.
Alina Sluser – O ședință de consultanță pentru dezvoltarea afacerii.
Ruxandra Lăcătuș, profesoară de bune maniere: 2 cursuri în valoare de 500 euro –”Reguli de etichetă și protocol în mediul de afaceri” și ”Arta de a lua masa cu eleganță”.
Black Sheep Drinks – o sticlă de Prosecco.
Impact Assessment – Servicii de implementare GDPR pentru un an, în valoare de 1500 euro.
AVISSO – un audit financiar-contabil, în valoare de 500 Euro.
AGEO Events – un loc gratuit la cursul Public Speaking și Branding Personal, în valoare de 200 Euro.
Novak Couture – Voucher în valoare de 500 lei.
Editura Polirom-Cărți de business și dezvoltare personală, în valoare de 150lei.
Salon Evia Beauty – un voucher în valoare de 200lei, la salonul EVIA BEAUTY.
Locul III -premiul de 3.000 euro, oferit astfel:
-1000 euro, plătibili în RON, la cursul BNR, din ziua competiției.
– 2000 euro, sub formă de servicii și produse, oferite de către sponsorii evenimentului:
TopLine
Produse cosmetice în valoare de 300 Euro;
Servicii de consultanță în materie de: Beauty, Rutina de Îngrijire, Imagine de Business, Trend, Remodelare Corporală, Cursuri de Wellness;
Organizarea și Dezvoltarea Afacerii sau Comunicare în Beauty, în valoare totală de 700 Euro;
Consultanță de beauty, imagine de business, schimbare de look
Voucher în valoare de 600 lei, la Institut Guinot România.
Provocative – O ședință de consultanță personalizată de imagine și vestimentație în business.
Pure Salon – Produse cosmetice HUBISLAB.
Alina Sluser – O ședință de consultanță pentru dezvoltarea afacerii.
Ruxandra Lăcătuș, profesoară de bune maniere: 2 cursuri în valoare de 500 euro –”Reguli de etichetă și protocol în mediul de afaceri” și ”Arta de a lua masa cu eleganță”.
Black Sheep Drinks – o sticlă de vin de la Casa Olteanu, Gramma Metaph Rose.
Impact Assessment – Servicii de implementare GDPR pentru un an, în valoare de 1500 euro.
AVISSO – un audit financiar-contabil, în valoare de 500 Euro.
AGEO Events – un loc gratuit la cursul Public Speaking și Branding Personal, în valoare de 200 Euro.
Novak Couture – Voucher în valoare de 400 lei.
Editura Polirom-Cărți de business și dezvoltare personală, în valoare de 150 lei.
Salon Evia Beauty – un voucher în valoare de 200lei, la salonul EVIA BEAUTY.
Premii pentru toate participantele
Novak Couture – Reducere de 30% aplicată la orice produs achiziționat, timp de un an.
TopLine – produse cosmetice Guinot și Moroccanoil, în valoare de 800 de lei.
Mujery Chicky – 4 perechi de cercei și o broșă.
Premii dedicate, din partea Impact Assessement:
Servicii de implementare GDPR pentru următoarele firme: FELICITY STORE, FABULOCITY Preschool & Afterschool, HAPPY TAILS, SATIVA PRODUCT, RADIOACTIV RADON.
Servicii inregistrare marcă OSIM, pentru firmele: KuMOTZ, Aromaterre.
Participare la Webminar-ul pe tema ”Răspunderea asociaților și administratorilor societății cu bunurile proprii. Considerente legislative și exemple de cazuri practice”.
Juriul din Marea Finală a fost format din membrii: Alina Novac- manager competitie OFA STARTUP ANGELS, antreprenor si fondator NOVAK COUTURE, Radu Godeanu- vicepreședinte UGIR, Mirabela Miron- președinte OFA UGIR, președinte grupuri de firme AVISSO, Ing. Cristina Cremenescu- Managing partner Energy Coach, Lilia Mosoreti Panait – jurist UGIR și OFA UGIR, reprezentant patronate în CES, organ consultativ al Parlamentului, Comisia de concureță neloială si protectia consumatorului si fondatoarea companiei de consultanță în afaceri și management Impact Assessment.
Echipa administrativ –organizatorică a competiției OFA STARTUP ANGELS Ediția I – anul 2021 a fost formată din:
Președinte competiție: Mirabela Miron- președinte OFA UGIR și președinte grup de firme AVISSO.
Manager de proiect: Alina Novac- președinte OFA UGIR București, antreprenor și manager NOVAK COUTURE.
Manager operațiuni și moderator competiție: Amalia Georgescu, președinte OFA UGIR Regiunea N-E, antreprenor și fondator AGEO Events.
Director de comunicare: Aura Alexa Ioan, director comunicare OFA UGIR, fondator și manager Alexa Media PR.
Departamentul marketing și grafic design: Manuela-Ionela Fătu, fondator și manager Caticorn Digital.
Departamentul IT și Transmisii live on-line: Ștefan Acatrinei, Marius Odobașa, Alex Iacob.
Traineri concurente: Mădălina Rândașu, expert comunicare strategică, președinte Comitetul Sectorial pentru Comunicare și PR al SCEB și Andrei Țigănaș, sculptorul de voci, actor și specialist public speaking, creatorul primului program on-line din România pe dicție, oratorie și voce: Cum să vorbești bine.
Brand Ambassadori pe regiuni: Alina Novac, Brand Ambassador Regiunea București- Constanța, Adriana Făgărășian, Brand Ambassador Regiunea Brașov, fondator si manager Skin Medic, președinte OFA UGIR Brașov, Daniela Sârbu, Brand Ambassador Regiunea Timișoara, fondator si manager SIRDAN group, președinte OFA UGIR Timișoara,Fulga Bocoș, Brand Ambassador Regiunea Cluj, fondator si manager OLIN Dental, președinte OFA UGIR Cluj și Amalia Georgescu, Brand Ambassador Regiunea Iași.